Thursday, March 17, 2011

This is me



Hela livet har jag slagits med komplex..
Tror tyvärr inte att det är någon skillnad mot de flesta andra men det är ju fan att så mycket tid ska gå åt till att oroa sig över hur man ser ut..
Växte upp med Samantha Fox o dylika och ni som vet hur hon såg ut vet vad jag har komplex över.. pinnsmal 10-åring tittar på bilderna och förstår hur man ska se ut..
I min fostran av ungarna så försöker jag få dem att förstå att de är bra som de är, att folk tycker om att vara med dem för att de är just de ungarna.
Häromdagen så frågade min dotter mig varför jag inte skulle operera in större tuttar..
Jag tittade på den pinnsmala 10-åringen framför mig och blev rädd, hon har redan snackat om bantning och sån idioti. Men det var så skönt när jag såg henne i ögonen och verkligen menade det jag sa:
-Jag skulle inte vilja operera mig för att någon annan vill det och jag tycker om mina tuttar som de är.
Tror att det är viktigt för en 10-åring att få höra att man kan duga som man är .. nej fel där.. att man helt enkelt kan vara bra som man är.. och ganska häftigt att efter 37 år så kanske man kan släppa sån där skit.. märkligt att allt ska ta sån tid bara ;)

No comments:

Post a Comment