Thursday, May 7, 2009

Varför är det så




att när man är barnvakt och tänker att det funkar ju med en liten bråkig sak eftersom mina är ju stora och förnuftiga så är det som om fan själv flyger i dem.
Uppviglare är vad de är! Hela vargflocken!!
Men lilla solskenet River.. han vänder på en femöring så fort man säger något och går tätt vid sidan, sätter jag mig så sitter han i knäet.
Men mina egna... *ryyys*.. stor schäferhane som får spunk och ska springa i cirklar och mor/dotter som tar århundradets fight (obs! LEK) med liten bebis i mitten.

Jag ska nog gå kurs...
fast de har ju himla skoj..

2 comments:

  1. *garv* hm, här är det lilleman som står för "ska bara", när både Raska & Nova kommer i ett huj, så ska han bara.....;)

    ReplyDelete
  2. Vad då "dina stora??" Jag tycker dom ser ut/verkar som valpar hela högen!!!!

    ReplyDelete