Sunday, March 8, 2009

Nu struntar jag i det här..

Sitter här med kaffet i handen och försöker bota huvudvärken. Jag vet inte om det är ångest jag känner eller vad det är.
Undrar hur man ska överleva, hur man ska få tiden att gå.
Jag struntar i det här nu, jag släpper greppet.
Snart är de här och då far vi.
En hel vecka utan dator som jag ska överleva, vet inte om det blir några uppdateringar här, ja annat än pinsamt hemska telefonkort då förstås (jag valde musikmobil framför kamera, ska byta nästa gång). Ingen möjlighet att kolla alla de bloggar jag brukar vara inne på... ryyys.

Tänk er själva... en hel vecka i fjällen, jag, barnen, trevligt sällskap och deras supersmå barn. Gubben kommer senare.
Om det känns bra?

Att det gör!!!!!

SNÖN!! HÄR KOMMER VI!!

1 comment:

  1. Önskar dig en skön vistelse i fjällen och att huvudvärken/ångesten ger med sig! Vi bloggare finns här när du kommer hem, lovar :)

    Kram

    ReplyDelete