Saturday, February 21, 2009

Trött, sliten och barn på nytt..


Först en hyllning till det svarta gift som hjälpt mig att överleva denna dag! Kunde inte somna i går efter jobbet vilket innebar att jag var mer död än levande i dag. Tur att chefen står för kaffet (kanske var en tanke med det..).



Sedan en hyllning till en plats i huset som jag älskar oerhört. När kroppen värker, tröttheten tar över eller när vi bara vill umgås så är det bastun som gäller. Otaliga timmar har jag tillbringat där och den har fått mig att överleva när min kropp och jag inte har kommit helt överens.
Folk påstod att det skulle bli ett förvaringsutrymme men i den här familjen så används den verkligen - flera gånger i veckan. *älskar*
Våra barn har visat talanger som både far och mor undrar var de kommer i från, därför har jag idag tillverkat ett galleri där mina barns konstverk kommer att visas. Klicka här för det.


5 comments:

  1. Älskade vän!
    Va du/ni är duktiga allihop!!
    Barnens konstverk är sååå fina och era foton Fantastiska.
    Tänker mycket på dig.
    Håller tummarna för att jag och Hampus ska kunna komma ner snart.
    Jag sparar pengar och jobbar som en gnu=).
    Många kramar Din vän Jenny

    ReplyDelete
  2. Hahhahaa är det bara massa Jenny här !!!???
    Vi kanske ska skriva en tråd JENNY...
    Jennysar verkar gillar hundar ...
    Jag har sedan barnsben gillat schäfer ,,doberman ,,men ack vi är allergiska ..
    Så pudel blev det men ångrar inte en sekund ,,Härliga personligheter...

    ReplyDelete
  3. Tack så hjärtligt för kommentaren om mina valpar:-) De är lika underbara som de är söta och jag är så lycklig över att få dela denna tid med dem.

    Hälsningar Jeanette Petersson
    www.dajalas.se
    http://dajalas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tack för hjälpen. Kram från Mamma

    ReplyDelete
  5. HHHAAAAAAHHHAA NU är det JENNY CIRKUS::::.....HAAAAAAHHHAA

    ReplyDelete