Tuesday, January 7, 2014

Jo men det är ju säkert

att vara säker. Skulle handla om något annat men det har jag glömt, hade glömt lösenordet igen.. Less på folk o less överhuvudtaget. Undrar vad jag gör här egentligen.. det var något viktigt men har nog glömt det också.. eller förträngt.. eller så skiter jag i det. Spelar det någon roll egentligen?

Gillar Jonny Depp, han verkar rätt klok.. undrar om jag gör det.. kvittar nog det också, ungarna är det i varje fall.. fast det är ju synd om de skulle snott allt mitt.. eller så är det något annan de ha tagit allt vett ifrån.. i bland undrar man.. ganska ofta faktiskt.

Vad är det man inte vill se? Nog mer jag inte vill känna.. faktiskt.. eller är det så att jag vill känna.. igen.. minns hur det var.. gillade det. Fast det verkar som om låset kärvar och jag har glömt var jag la nyckeln.. fast en nyckel hittade jag, den gick till skåpet där minnena finns. Jag trivs där, tycker om minnen.. ja inte alla förstås men många.. väldigt många. Jag tycker om mycket av det jag har gjort.. ja inte allt förstås men överlag.. ångrar inte någon.. flåt något menar jag, så där, kunde ha gjort massor mycket bättre.. det vet jag när nu när jag sitter o rättar gamla prov med facit i handen. Fast det hade jag ju inte förut o jag har aldrig varit bra på att plugga mig till saker.. fast å andra sidan så har fanimej inte någon jag levt med varit speciellt påläst heller, i varje fall inte om hur JAG fungerar.. å nationella prov får man inte göra om, de visar på kunskapen man har just vid det tillfället man gör dem.. Tror att det är så att inlärning går till som så att man använder minnet till en ganska stor del.. fast vad vet jag.. är ju ganska outbildad o oförstående till rätt mycket.. sägs det i varje fall
Det är rätt mycket som skrämmer just nu, att känna tex. Struntar i det ett tag till

No comments:

Post a Comment