Tuesday, July 21, 2009

Invigningsdagen..







lider mot sitt slut. Jag har fotat ekipage hela dagen och bilderna har kommit ut på SSMets officiella hemsida http://www.ssm2009.se/ . Det känns som om jag har sprungit flera mil, fötterna är helt slut!
Alla sliter som djur för att få det att gå i hop, det som är så läckert med det här är den sköna stämningen. Jag beundrar verkligen de som kommer och tävlar och förmodligen är supernervösa men ändå har tid att ge oss ett leende.
I morgon är det tävlingar. Frukost 07.00 och innan det ska jag ha gett mina hundar ordentlig motion samt tagit mig till tävlingsplatsen ett par mil bort... jag som är så ooootroooligt morgonpigg...
Det är inte så jättekul för mina hundar men även de hinner med lite mys i gräset, leka fotomodeller samt att träffa nya bekantskaper.

Husse i familjen, katalog nr 17 går spåret i morgon, jag kommer inte att få se... och just nu känns det som om det är lika bra, undrar vem som är mest nervös!

No comments:

Post a Comment