Tuesday, May 19, 2009

Fantastiskt!!


Håll med om att det är fantastiskt, den här tiden när allt har börjat växa men ännu inte är helt klart. Färgexplosionerna, till och med när det regnar så blir det inte grått utan det förstärker bara i stället.
Jag är så otroligt tacksam för att jag bor där jag bor och har möjligheten att följa detta på så nära håll.
Utsiktsbilden är det jag ser från min tomt.. Love it!
I helgen som var så åkte vi på tävlingar på SK Birka. Har aldrig varit där men åker gärna dit igen. Det känns som om det var länge sedan jag bara var och tittade på tävlingar och har glömt lite av den mysiga stämningen som är. (Kom i håg att sist jag tittade på tävling så var jag så nervös så jag höll på att avlida.. ingen mysig stämning alls ;o)..). Jättekul att få inspiration.
Sedan att jag fick lite konstiga kommentarer ang mitt fotande är ju en annan sak.. inte en hund fick jag med men däremot ett gäng flygplan som gång på gång gick in låg över oss för att komma till landningabanan. Hade jag nu inte försökt följa tävlingen så vet jag ju vad jag hade stått och väntat på att fånga med på bild ;o).

No comments:

Post a Comment