Tuesday, April 28, 2009

I bland så är jag barnvakt..

åt denna sak vid namn River (ja åt Roxy oxå men hon blir presenterad någon annan gång).
En kaxig orädd liten varelse som inget hellre vill än att få vara med. Oavsett vart jag tar med honom så är det full fart, i verkstan, hemma hos oss med de stora hundarna.
Han fräser i från kunglig när Jenta kommer och ska kolla in pinnen (hon gör som vanligt och går där i från tills han vill leka igen), Chippen har han inte fått träffa ordentligt ännu (jag är lite rädd för kombinationen Stor hund-full fart/ liten hund-står i vägen..) men de har pussats en hel del genom galler och när jag någon gång missat stänga helt.
Däremot så är han inte helt förtjust i Rut.. River tar en pinne, Rut går fram för att kolla, River försvarar pinne, Rut ger River stryk och går därifrån med pinne. River går och gråter hos någon människa.

Det är bland annat Rivers fel att jag är valpsjuk. Om ni träffade honom så skulle ni förstå.. eftersom ni kanske inte träffar honom så har jag gjort ett eget galleri till honom här.
Jag har också uppdaterat både Chippens och Jentas med nya bilder, även Flower Power har fått nya blommor.


4 comments:

  1. Jag bara älskar Chippen "in action" och Jentas "tupplur". /Kram

    ReplyDelete
  2. Ahhh lillhajen har fått eget album!!!
    Tänk om han förstod det, där han ligger och sover på sin favoritplats..i den blåa ikea-påsen.
    /Rivers Mamma:-D

    ReplyDelete
  3. Vilken härlig blick valpen har

    ReplyDelete
  4. Härlig, fartfylld bild på River. Tycker om den i s/v.

    ReplyDelete