Friday, March 6, 2009

Jag..

Hittade det här hos E-L och jag snor den, skulle vara kul att få veta lite mer om dig!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Otålig
Favoritgodis: Just nu Gelehallon
Är det nåt du absolut inte äter: Blomkål
Kläder just nu: Morgonrock

Musik just nu: Tystnaden i den mån det går (datorsurr, hundars snusande)
Vad sa du senast: Lägg dig
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: Vara ledig och bada mycket.
Fisk eller badkruka: Självklart fisk om det är tillräckligt varmt i vattnet!
Saft eller alkohol: Är inte förtjust i saft. Öl i såna fall
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: En solig dag med mycket snö, en varm sommar dag vid vattnet, regnet mot mitt ansikte, en härlig höst storm.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, hundarna, kameran :o)
Spelar du nåt instrument: Massor med barnen (fast de ber mig vara tyst..)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösa
Bästa film: Flera stycken beroende på humör men de första jag kom på är Sagan om ringen trilogin och Stekta gröna tomater
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Som vän absolut
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Japp, har skapat två själv.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: I den mån att jag ger andra en till chans och en till och en till och en...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag ville inte ha några alls när jag skulle bli stor, nu när jag är stor så har jag två och det är det bästa som hänt!
Bio eller promenad: Hmm, bjuder du ;o). Svårt val
Är du kittlig: Lite här och lite där
Snarkar du? Förnekar allt
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Absolut inte... bara de inte är för nära
Största svaghet: För stort engagemang, även i saker jag ite behöver bry mig om
Det här är jag bra på: Ingen aning
Bästa bok? Många men den första jag kommer på är Sagan om Ringen böckerna.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Vad vill du jobba som? Turridning
Chips, morötter eller godis? Godis Pizza eller hamburgare? Morötter
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en, gör gärna en till
Stökigt eller välstädat? Har inte råd med hemhjälp så stökigt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja men ryggen protesterar
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Beror på om det kommer från mina barn eller någon annan.
Saltar du på maten? Inte ofta
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Jag älskar solen…
Vad gör du om du får hicka? Dricker varmt vatten
Röker du? Nej, aldrig, något jag är MYCKET stolt över.
Snusar du? Har provat och gör aldrig om det
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe i alla dess former, gärna och mycket!
Har du en besatthet? Varierar, just nu fotografering

1 comment:

  1. Väldigt fint foto... och jag gillade detta bäst; Tror du på mirakel: Japp, har skapat två själv.

    vackert skrivet :)

    ReplyDelete